23:06 اردیبهشت 27، 1403

مهر 01، 1401

بزرگترین پارک ساحلی مشهد چه نام دارد؟ | معرفی کامل + تصاویر مجموعه

یکی از سوالات اساسی که غالبا قشر جوان جامعه از استخر بلیط می پرسند, این است که آیا پارک ساحلی آفتاب مشهد جزء بزرگترین مرکز تفریحی در شهر مشهد محسوب می شود یا خیر؟ در پاسخ باید بگوئیم که به گزارش استخر بلیط؛ مجموعه پارک ساحلی آفتاب مشهد به عنوان یکی از محبوب ترین مجموعه های آبی ایران در کنار سایر پارک های آبی و جاذبه های شهر مشهد شناخته می شود. در واقع پارک ساحلی آفتاب که به گفته مسئولان آن بزرگترین پارک آبی جهان در سطوح بوده، در تابستان 1392 در زمینی به مساحت 4000 متر مربع و زیربنای 15000 متر مربع به بهره برداری رسیده است. این مجموعه 7 طبقه از نظر زیرساخت و تعداد طبقات به عنوان بزرگترین استخر در میان استخرهای مشهد بوده که علاوه بر آن دارای متنوع ترین و منحصر به فردترین امکانات و خدمات در نوع خود می باشد. تا انتها همراه وبسایت استخر بلیط باشید تا اطلاعات کافی در رابطه با بزرگترین پارک ساحلی که در شهر مشهد می باشد, در اختیارتان قرار دهیم.

معرفی پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب مشهد در موقعیت مکانی بلوار خیام شمالی، میدان بهارستان، جنب الماس شرق واقع شده است و این مجموعه در واقع یکی از بزرگترین پارک های آبی چند طبقه جهان به حساب آمده که به همین دلیل می تواند تجربه جالب و منحصر به فردی را برای بازدیدکنندگان خود رقم بزند. در این مجموعه پذیرش همزمان آقایان و بانوان در دو بخش مجزا در پارک ساحلی آفتاب مشهد نیز باعث شده است تا این پارک آبی چند طبقه مهیج از این نظر بسیار متمایز شود. البته امکانات پارک ساحلی آفتاب در مقایسه یا موج های خروشان مشهد قابل قیاس نیستند چرا که پارک ساحلی آفتاب در دو قسمت زنانه و مردانه بسته به ویژگی های جنسیتی، سعی شده از امکاناتی متناسب با ویژگی های فیزیکی, تفکیک شوند.  

 برای بازدید از این مجموعه می توانید از راه های مختلف دسترسی استفاده کنید که یکی از این راه ها از طریق مترو در ایستگاه خیام مشهد است. در واقع پس از ورود به ایستگاه متروی مشهد، باید در ایستگاه خیام از مترو پیاده شوید و به ابتدای بلوار خیام بروید و در آنجا به راحتی می توانید از سیستم های حمل و نقل عمومی که به منطقه گردشگری صیاد می روند, استفاده کنید. .

امکانات ویژه مجموعه پارک ساحلی آفتاب مشهد

امکانات پارک ساحلی مشهد بسیار زیاد و مهمترین آن ها عبارتند از:

  • از جمله امکانات ویژه و VIP  این پارک ساحلی به ایستگاه مشاوره رایگان ورزش در آب با اساتید مجرب تربیت بدنی که سعی در ارائه بهترین خدمات برای سلامت و ارتقای کیفیت شادابی و زندگی روزمره مشتریان خود دارند, اشاره کرد. استخر، سونای بخار و خشک، جکوزی، سالن بدنسازی، چایخانه سنتی، استخر نمک دریایی، غار نمک، حمام سنتی و امکانات اضافی مانند ماساژ، فست فود و .... از دیگر مزیت های این مرکز تفریحی است.
  • مجموعه پارک آبی مشرف به غار سنگی عظیم با بازی های آبی همانند: سرسره سرعت (ارتفاع 18 متر)، سرسره آهسته (ارتفاع 15 متر)، سرسره مارپیچ (ارتفاع 18 متر)، سرسره های دوتایی (ارتفاع 18 متر) سوراخ فضایی  دوتایی (ارتفاع17 متر)، استخر موج با 35 متر طول، رودخانه ای به طول 170 متر و دو تونل سنگی، چشمه آب جوشانی که از سنگ های غار سرچشمه می گیرد و آبشاری سرسبز به ارتفاع بیش از 18 متر می باشد.
  • برای اولین بار در ایران استخر غواصی به عمق ۱۲ متر با منظره طبیعی یادآور طبیعت زیبای زیر اقیانوس را به نمایش می گذارد.
  • استخر نمک اسپاتا با خواص درمانی و لایه برداری پوست (برای اولین بار در خاورمیانه)
  • سونا شنی که در تمام طول سال برای درمان دردهای عضلانی و مفاصل استفاده می شود (برای اولین بار در خاورمیانه)
  • آفتاب گرفتن گروهی در پشت بام هتل
  • امکانات بدنسازی، ایروبیک، یوگا، آب درمانی، رایحه درمانی و ماساژ در این مرکز تفریحی

معرفی پارک ساحلی آفتاب مشهد

امکانات بخش زنانه پارک ساحلی مشهد

بخش زنانه پارک ساحلی آفتاب امکاناتی همچون موارد زیر را دارد:

  • بخش بانوان با امکانات مدرن یکی از بهترین قسمت های مجموعه پارک ساحلی آفتاب است که دارای مرکز تخصصی سلامت و مراقبت از پوست بانوان، استخر استاندارد 25 متری ساخته شده به صورت دو طبقه آبی و مجهز به بیشترین - سیستم نظافت و ضد عفونی مدرن (OZONE) مهمترین عامل برای از بین بردن قارچ ها، باکتری ها و سایر آلودگی ها در استخر است.
  • همچنین سرسره پیچشی و تونلی (ارتفاع 9 متر و طول 90 متر)، سرسره یو و همچنین دو بخش سونای خشک مجهز به نور درمانی و رایحه درمانی، جکوزی با نازل های متعدد برای درمان دردهای عضلانی و مفاصل، سونای بخار با نمک روغن های دریایی که برای اولین بار در ایران برای غنی سازی پوست با مواد معدنی ایجاد شد، از نقاط قوت این بخش می باشد.
  • حمام اسپاتا که از نمک دریایی Spota استفاده می کند که خاصیت لایه برداری دارد برای شفاف سازی و رفع زبری و خشکی پوست مفید خواهد بود. سونای شنی که در طول سال برای درمان دردهای عضلانی و مفاصل همراه با سالن استفاده می شود. سالن بدنسازی، سالن ماساژ (ریلکسی، ورزشی، صورت)، سالن یوگا با اساتید مجرب، کلاس های ایروبیک و آب درمانی، مهد کودک موقت، فست فود و کافه از دیگر امکانات این مجموعه است.

امکانات بخش مردانه پارک ساحلی مشهد

اگر بخواهیم نگاهی به بخش مردانه پارک ساحلی بیاندازیم, به موارد زیر اشاره کنیم:

امکانات بخش مردانه پارک ساحلی مشهد

  • این مجموعه شامل استخر استاندارد (برای مسابقات)، سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، ماساژ و پارک آبی هیجان انگیز با امکاناتی مانند استخر موج، رودخانه خروشان، سرسره با سوراخ های فضایی، فست و سرسره آهسته، پیچ و تاب و سرسره دوتایی، سرسره در حال سقوط. ارتفاع آزاد 20 متر، دارای زمین بازی، چشمه با آب جوشان از سنگ های غار، استخر غواصی با چشم انداز طبیعی برای اهداف تفریحی و آموزشی
  • پارک ساحلی بدنسازی مشهد
  • سالن ورزشی پارک ساحلی آفتاب مشهد
  • 3 تردمیل موتوری اسب، دوچرخه ورزش مغناطیسی، دوچرخه ثابت فلکسیفیت، دوچرخه ورزشی برقی، دوچرخه ثابت فلکسیفیت، استپر، اسکی فضایی، تردمیل هوایی، کشش نرم، نیمکت بدنسازی، کینگ آبی، تردمیل بادی، مربی زیر بغل، Flexifit جلو 2 دستگاه بدنسازی کارکردی، دستگاه سینه، نیمکت وزنه، بیضوی، استپر، دستگاه کابل کش، دستگاه نشستن و ... همه این دستگاه ها از معروف ترین دستگاه های دنیا هستند که در عین حال تمرین کالری سوز دارند.

سانس های فعالیت مجموعه پارک ساحلی آفتاب در مشهد

این مجموعه تفریحی برای سانس آقایان از صبح (9 الی 23) و عصر (4 الی 23) و برای خانم ها از (9 صبح تا 11 شب) آماده فعالیت و ارائه خدمات به شما دوستداران عزیز می باشد.

توجه داشته باشید که قسمت بانوان, کودکان از 6 ماه به بالا پذیرفته می شود و افراد زیر 18 سال بدون همراه بالای 18 سال پذیرفته نمی شوند. همچنین برای اطلاع از جزئیات دقیق جلسات و هرگونه تغییری که ممکن است اعمال شود، می‌توانید به صفحه استخر بلیط پارک ساحلی آفتاب مشهد مراجعه کنید و از تغییراتی که ممکن است اعمال شود اطلاعات دقیق دریافت کنید.

نحوه خرید آنلاین بلیط پارک ساحلی آفتاب مشهد:

برای خرید بلیط پارک ساحلی آفتاب مشهد، علاوه بر مراجعه حضوری، می توانید به راحتی و تنها با چند کلیک، بلیط مجموعه پارک ساحلی آفتاب را به صورت آنلاین و با استفاده از وب سایت استخر بلیط خریداری کنید. توجه داشته باشید که قیمت پرداختی بلیط فقط برای استفاده از پارک آبی بوده و برای استفاده از سایر امکانات هزینه جداگانه ای به مجموعه پرداخت می شود.

خرید آنلاین بلیط پارک ساحلی آفتاب مشهد

نتیجه گیری

پارک ساحلی آفتاب با در نظر گرفتن دستورالعمل ها و رویه هایی که در حفظ سلامت محیط، امکانات و آب مجموعه بسیار موثر بوده، همواره به عنوان یکی از سالم ترین پارک های آبی در سطح ملی شناخته شده است. واحد آزمایشگاه و کنترل کیفیت پارک ساحلی آفتاب مجهز به مدرن ترین و پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات آزمایشگاهی و با کمک متخصصین در امور آزمایشگاهی کیفیت یکنواخت آب را تضمین می کنند. به همین خاطر می توانید با خیالی آسوده از این پارک آبی نهایت لذت را ببرید.