22:03 فروردین 31، 1403

اردیبهشت 22، 1399

معرفی بهترین پاک های آبی دنیا

امروز استخر بلیط ، یک مطلب بسیار مفید مخصوصا برای کسانی که اهل سفر به خارج هستند آماده کرده ایم، که خیلی میتونه شمارو در انتخاب کشور برای تفریحات آبی کمک کنه. 

پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

پارک آبی یا Waterpark یک پارک تفریحی است که دارای مناطق بازی آب مانند استخرهای شنا ، سرسره های آب ، لنت های چلپ چلوپ ، زمین های بازی آبی و رودخانه های تنبل و همچنین مناطقی برای استحمام ، شنا و سایر محیط های پابرهنه است.

آکواتیکا (اورلاندو ، فلوریدا)

در جاهای دیگر ، سرسره آب Dolphin Plunge مسافران را با چنگال سفید از طریق یک آکواریوم پر از دلفین سوار می کند و مسافران از داخل دریایی پر از ماهی و دلفین رد میشوند.

ساحل شنی پوشیده از 1360 تن شن و ماسه سفید ، نرم و باغ های الهام گرفته از دریاهای جنوبی با بیش از 60،000 گونه گیاه وجود دارد

بهترین پارک های ابی جهان-استخربلیط

Waterpark Aquaventure (دبی ، امارات متحده عربی)

از سال 2013 ، این پارک آبی خاورمیانه بزرگترین سرسره آبی جهان ، طولانی ترین مسیر رودخانه خاورمیانه (طول 2.3 کیلومتر) و طولانی ترین خط فشرده خاورمیانه است.

از دیگر جاذبه های این پارک می توان به چندین ساحل آبی ، یک ساحل اختصاصی به طول 296 متر (700 متر) و تالاب کوسه اشاره کرد که بازدید کنندگان می توانند از اشعه های خوراکی استفاده کنند

Waterpark Aquaventure -استخر بلیط

منطقه 47 (اینسبروک ، اتریش)

یک دریاچه آلپ مکانی برای این پارک آبی در فضای باز است که از آوریل تا پایان ماه سپتامبر افتتاح می شود.

سواری در آب ، یک برج غواصی و یک سرسره با سرعت سریع وجود دارد.

در زمین های خشک یک مسیر طناب بلند ، چرخش پل و دیوار صعود وجود دارد

پار ک ابی اینسبروک ، اتریش-استخربلیط

ساحل پارک (فورتالزا ، برزیل)

Beach Park's Insano بلندترین و سریعترین سرسره آبی جهان است.

مشهورترین سواری ساحل پارک Insano است که به عنوان بلندترین اسلاید آب در جهان (135 فوت در 41 متر) و سریعترین (65 مایل در ساعت / 104 کیلومتر در ساعت) در جهان قرار دارد.

بازدید کنندگان جوانتر می توانند با استفاده از توپ های آب ، جت های آب هماهنگ شده و هشت اسلاید آب مخصوص بچه ها ، یک منطقه بزرگ بازی با مضمون عالی یا نمایشگاه Acqua را چک کنند.

ساحل پارک فورتالزا ، برزیل

خلیج کارائیب (گیونگگی ، کره جنوبی)

در این پارک آبی کره جنوبی چهار اسلاید آب حلقه ای و استخر موج عظیم پیدا خواهید کرد ، در کنار جاذبه های سنتی بیشتر مانند استخرهای چشمه ای گرم.

بازدید کنندگان خسته می توانند در یکی از اتاقهای خواب پارک آبی که دارای هوای خالص و تخت های حک شده از یشم پر انرژی است ، چرت بزنند.

پارک ابی کر جنوبی-استخربلیط

پارک سیام (تنریف ، اسپانیا)

سیام پارک یک پارک آبی با مضمون تایلندی در جزیره تنریفه است.

محبوب ترین پارک این برج ، برج قدرت 91 متر (27 متر) است که بر روی آن سواران قبل از شلیک از طریق آکواریومی مملو از کوفتگی و کوسه ، قطره عمودی را فرو می ریزند.

یک رودخانه تنبل و درس گشت و گذار در استخر موج پارک فعالیت های آرام بخش کمی بیشتر ارائه می دهد

جزایر گرمسیری (Krausnick، آلمان)

این سازه در داخل بزرگترین سالن ایستاده جهان ساخته شده است - این سازه در ابتدا به عنوان یک آشیانه برای مزارع ساخته شده است - جزایر گرمسیری می تواند روزانه 6000 بازدید کننده را در خود جای دهد و یکی از بزرگترین استخرهای سرپوشیده جهان را دارد که 656 فوت (200 متر) دارد. در درازا.

به دور از آب ، یک جنگل بارانی با 50،000 گیاه ، هتل و یک کلاب شبانه وجود دارد. حتی ممکن است برای پیاده روی با بالون هم کار کنید - همه بدون قدم زدن در خارج.

 

پارک سیام (تنریف ، اسپانیا

Watercube Waterpark (پکن)

کلیه سواری های Watercube Waterpark در خارج از کشور طراحی شده و به داخل کشور حمل می شدند.

از نکات برجسته می توان به قایق به شکل تورنادو ، سرسره Aqualoop و Bulletbowl اشاره کرد که در آن سواران اسلایدی محصور را درون یک کاسه بزرگ شلیک می کنند.

بازدید کنندگان باید مراقب چتر دریایی عظیم و ابرهای حباب معلق از سقف باشند

waterpark pekan-استخربلیط

Wet 'n Wild (اورلاندو ، فلوریدا)

علاوه بر سواری های مختلف فریاد فستیوال ، یک منطقه بزرگ کودک با ماسه سنگ ماسه سنگ وجود دارد (گفته می شود بزرگترین منطقه بازی با آب در فلوریدا) ، استخر موج و رودخانه تنبل.

یکی از محبوب ترین سواری ها Disco H20 است. مسافران این سوار لوله چهار نفره به همراه موسیقی متن فیلم 1970 با بازدید از توپ های دیسکو و چراغ های چشمک زن شناور می شوند

World Waterpark (آلبرتا ، کانادا)

اثر گلخانه ای کانادا بسیار خاص است.

این مکان واقع در غرب ادمونتون بازار آلبرتا ، این دومین پارک آبی سرپوشیده جهان است و بزرگترین استخر موج سرپوشیده جهان را با 2.7 میلیون گالن آب در خود جای داده است.

جاذبه های این هتل شامل یک اسلاید آب حلقه ای و Blue Thunder است ، یک برج پرش بانجی که در استخر موج معلق است.

پارک ابی کانادا-استخربلیط

برای مشاهده بشتر پارک های ابی به این لینک مراجعه بفرمایید.