ریسر

20:13 اردیبهشت 10، 1403

مرداد 22، 1401

معرفی پارک ساحلی آفتاب اولین پارک آبی طبقاتی جهان

معرفی پارک ساحلی آفتاب مشهد، بزرگترین پارک آبی طبقاتی

بعد از یک روز خسته کننده و پر مشغله رفتن به استخر می­تواند خستگی تک‌تک سلول­های بدن شما را رفع کند. حال اگر این استخر سرپوشیده باشد و امکانات مختلف تفریحی و بازی داشته باشد می­تواند ثبت یک خاطره ماندگار با فرزندتان را برایتان به ارمغان آورد. فرقی نمی­کند اهل مشهد باشید یا مسافر این شهر، خستگی راه و کار را در این استخر از بین خواهید برد. پارک ساحلی آفتاب مشهد بزرگترین پارک آبی طبقاتی است که به یکی از مراکز تفریحی و گردشگری این شهر تبدیل شده است. پارک ساحلی آفتاب در مشهد موجب ریلکس شدن جسم و ذهن شما در کنار هیجان و ترشح آدرنالین می­شود که ارزش حداقل یک‌بار امتحان کردن را دارد. اگر راهی این شهر شدید این فرصت طلایی را از دست ندهید.

پارک ساحلی آفتاب

امکانات مجموعه آبی برای بانوان

پارک ساحلی آفتاب برای بخش بانوان امکانات ویژه­ای را در نظر گرفته­ است تا بتوانید اوقات خوشی را در این استخر سپری کنید. سازه آبی آن طولی برابر با 25 متر و مطابق با استاندارد دارد که به صورت دو طبقه ساخته شده است. از جدیدترین سیستم­های تهویه و گندزدایی بهره گرفته که تمامی آلودگی­ها، قارچ و باکتری و... را از بین می­برد و خیالتان راحت است که پوست شما دچار حساسیت و... نخواهد شد. یک سرسره تونلی و یک مدل پیچی هم تعبیه شده است که طول 90 متر و ارتفاع 9 متری دارد و می­توانید از آن لذت ببرید. این سرسره­ها قابل استفاده برای تمامی سنین است و هیچ محدودیتی در استفاده آن نخواهید داشت. از دیگر امکاناتی که پارک آفتاب مشهد برای بانوان در نظر گرفته است می­توان موارد زیر را نام برد:

  • سونای خشک با نور درمان و رایحه درمانی برای احساس آرامش و رضایت
  • جکوزی برای التیام دردهای مفصلی و تسکین شما
  • سونای بخار همراه با نمک­های دریایی که برای نخستین بار می­توانید تجربه کنید.
  • حمام اسپوتا با نمک اسپوتا که موجب لایه‌برداری پوست شما می­شود.
  • سونای ماسه و از بین بردن زبری پوست و درخشندگی آن

در بخش بانوان این استخر شما می­توانید از خدمات دیگری همچون باشگاه، سالن ماساژ، یوگا، آب‌درمانی و... هم بهره­مند شوید. خبر خوب این است که شما می­توانید کودکان و فرزندان خود را در اتاق نگهداری موقت کودکان قرار دهید بدون هیچ دغدغه فکری از تمامی خدمات استفاده نمایید. قطعاً بعد از یک آب‌درمانی و شنا و تفریح گرسنه خواهید شد که می­توانید از کافی شاپ و غذای فوری استخر غذای موردعلاقه خود را سفارش دهید.

 

امکانات مجموعه آبی برای آقایان

عموماً آقایان از طرفداران پروپاقرص شنا هستند که پارک ساحلی آفتاب هم حسابی هوای آن‌ها را دارد. هیچ‌چیز به‌اندازه سقوط آزاد به درون آب نمی­تواند هیجان روح آقایان را ارضا کند و شما می­توانید آن را در سرسره سقوط آزاد آفتاب با ارتفاع 20 متر تجربه کنید. این تنها سرسره در بخش آقایان نیست و سرسره­های پیچی، فضایی، دوقلو و... هم وجود دارد که بسته به سلیقه خودتان می­توانید از آن استفاده کنید. طراحی فضا هم بسیار طبیعی و همچون یک غار است که می­تواند بسیار جذاب باشد. در این بخش یک رودخانه هم در نظر گرفته شده که تجربه آن خالی از لطف نخواهد بود. سونا بخار، سونا خشک، جکوزی و... هم از دیگر امکانات مجموعه آبی آفناب مشهد برای آقایان است. در این بخش یک استخر بین‌المللی و استاندارد هم وجود دارد که جهت تمرین و برگزاری مسابقات به کار گرفته می­شود.

 

امکانات VIP پارک ساحلی آفتاب مشهد

ما در پارک آفتاب مشهد برای مراجعین سنگ تمام می­گذاریم. شما می­توانید از خدمات ویژه و امکانات وی‌ای پی مجموعه هم بهره­مند شوید. خدماتی از قبیل سالن بدنسازی، حمام سنتی، چای‌خانه سنتی، ورز در آب با اساتید، ایستگاه مشاوره جهت آب‌درمانی و... که کیفیت زندگی و شادابی شما را بیشتر می­کند و با هزینه نه چندان زیادی می­توانید یک روز زیبا و شادی‌آفرین را برای خودتان و دوستانتان به ارمغان آورید. ناگفته نماند که بخش VIP به صورت عضویتی بوده و بدون عضویت نمی­توانید از آن بهره­مند شوید.

تمهیدات ویژه و رعایت پروتکل های بهداشتی در مجموعه

 برای رفاه مراجعین و ورزشکاران عزیز تمامی نکات بهداشتی را رعایت می­کند و طبق ابلاغیه سازمان بهداشتی تمامی دستورالعمل­های لازم را در پیش می­گیرد. لذا از مراجعین هم خواهشمندیم که به کلیه اصول بهداشتی پایبند باشند و تمامی پروتکل­ها را رعایت نمایند تا آسایش خاطر بیشتری در این فضا داشته باشیم.

گواهی نامه های استاندارد مجموعه آبی

مجموعه آبی آفتاب، گواهی نامه های استاندارد را دارا می­باشد. این مجموعه دارای استاندارد های ایزو در زمینه آب سالم است و دارای علامت استاندارد هم می­باشد. همچنین کلیه تجهیزات آن ایمن هستند و دارای گواهینامه ایمنی هم می­باشد و جای هیچ نگرانی از حضور در این مجموعه وجود ندارد.

آدرس و راه های دسترسی به پارک ساحلی آفتاب مشهد

سعی بر این شده است که پارک آفتاب را در یک فضای قابل دسترس برای همگان بنا کنیم تا مسافرین نا آشنا به مسیرها هم بتوانند به آسانی به آن دسترسی داشته باشند. مجموعه پارک آفتاب واقع در مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی، میدان بهارستان، جنب الماس شرق می­باشد. می­توانید بعد از یک خرید حسابی خودتان را کمی آزادی و هیجان در پارک آفتاب دعوت کنید.

سانس ها و ساعت کاری مجموعه

پارک آفتاب مشهد همه‌روزه میزبان بانوان و آقایان علاقه­مند هستند که می­توانید از ساعت 10 صبح تا 10 شب در آن حضور داشته باشید. البته باید بدانید که بخش بانوان در روزهای چهارشنبه تا ساعت 19:30 آماده خدمت‌رسانی به مراجعین می­باشد.

خرید اینترنتی بلیط پارک ساحلی آفتاب مشهد

شما می­توانید به راحتی قبل از راهی شدن به سفر بلیط پارک ساحلی آفتاب خود را رزرو نمایید. حتی اگر در مشهد هم هستید برای رزرو بلیط نیاز به مراجعه حضوری نخواهد بود. به صورت آنلاین از طریق سایت استخر بلیط جهت خرید بلیط اقدام کنید. توجه داشته باشید که باید تمامی اطلاعات را به صورت دقیق پر کنید و همچنین وجه بلیط را هم پرداخت کنید.

جمع بندی

این یک تجربه دلنشین خواهد بود که قطعاً با هر بار سفر به شهر امام رضا خواستار تجربه دوباره آن خواهید شد. بازی و هیجان در کنار سلامتی و آرامش چیزی است که این روزها همه ما به آن نیاز داریم و پارک ساحلی آفتاب مشهد این نیاز را برایتان رفع کرده است. با خاطری آسوده از اوقات خود در این مجموعه استفاده کنید و شادابی و نشاط را به خودتان هدیه دهید.