18:25 فروردین 09، 1403

بهمن 01، 1398

موج های آبی ارومیه 🥇، امکانات و عکس +ویدیو + بلیط

اگر میخواهید با تمامی امکانات جدید موج های آبی ارومیه ، و بادیگر ویژگی های این مجموعه از جمله آدرس،نحوه خرید،قیمت بلیط وعکس و ویدیو این مجموعه آشنا شوید این مطلب را از دست ندهید.

بسیاری ازاوقات مردم به دنبال مکانی هستند که اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنند.
اکثریت افراد جامعه به دنبال تفریحات پرهیجان هستند؛ زیرا این تفریح های ایمن باعث بالا رفتن آدرنالین در بدن می شود و به فرد استرس و هیجان در یک جا وارد می شود.
اگر شما هم ویژگی این افراد را دارید با ما همراه باشید تا در ادامه این مقاله یکی از بهترین پارک های آبی شمال غرب کشور را به شما معرفی کنیم تا بهترین لحظات را در این مکان سپری کنید.

استخر موج های آبی ارومیه یکی از استخرهایی است که در روزهای گرم تابستان با استقبال خوب طرفداران تفریحات آبی و اهالی شهر ارومیه و شهرهای اطراف و گردشگرانی که ارومیه و استان آذربایجان غربی را به‌عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند، مواجه شده است. اقبال و توجه مردم از پیر و جوان و کودک و زن و مرد به استخر و تفریحات آبی در تابستان عجیب نیست اما سوال اینجاست که چرا سرزمین موج‌های آبی ارومیه با استقبال بیشتری از سوی علاقه‌مندان استخر مواجه می‌شود؟ در ادامه سایت استخر بلیط شما را با ویژگی‌ها و مزیت‌های سرزمین موج‌های آبی ارومیه آشنا می‌کند.

امکانات و ویژگی های استخر موج های آبی ارومیه :

عکس موج های آبی ارومیه

عملیات خاکبرداری و کلنگ زنی در سال 1394 شروع شد و پس از 3 سال در سال 1397 به افتتاح رسید. موج های آبی ارومیه با زیر بنا حدود 14000 متر مربع و با داشتن 1300 کمد اتو لاکر در خدمت عموم مردم می باشد.این مجموعه دارای 9 سرسره بزرگ است که استفاده از این سرسره ها برای افراد زیر 10 سال ممنوع می باشد. از جمله سرسره های موجود در موج های آبی ارومیه، سرسره های چهار لاین سرعتی هستند که فرد را با سرعت 10متر بر ثانیه به آب رها می کنند.
با ما همراه باشید تا دیگر امکانات این مجموعه را به شما معرفی کنیم.

چاله فضایی سرزمین موج های ابی ارومیه

سرسره سرپوشيده با سرعت مناسب وارد چاله بزرگي ميشويد و پس از چرخيدن چندين دور درون چاله وارد حوض آب مي شويد.از بهترين سرسره هاي موجود در سرزمين موج هاي آبي اروميه مي توان به سرسره روباز تيوبي اشاره کرد که به صورت انفرادي و دونفره مي توان استفاده کرد.هيجان انگيز ترين سرسره موج هاي آبي اروميه مربوط به سرسره شوتينگ مي باشد که کاملا رو باز است که شما حدودا از ارتفاع 12 متر همراه با سرسره پايين مي آييد و در آخره سرسره شما را به ارتفاع 4 متراز زمين به بالا پرتاپ مي کند و پس از آن وارد استخري به عمق 5 متر مي شويد.

 

امکانات سرزمین موج های آبی ارومیه :

- حمام ترک

حمام ترک موجهای آبی ارومیه

-استخر کودکان

-استخر موج

-سالن های سونا و بخار

-سالن ماساژ

-جکوزی واستخر آب سرد

- کافی شاپ و فود کورتپ
-پارکینگ اختصاصی 

 

خرید اینترنتی موج های آبی ارومیه :

بلیط موج های آبی ارومیه

قیمت بلیط سانس آزاد سرزمین موج های آبی ارومیه در باجه بلیط فروشی حضوری برای عموم مردم  35000  تومان است .

قیمت بلیط VIP در باجه بلیط فروشی حضوری موج های آبی ارومیه 135000 تومان می باشد.
بلیط VIP سرزمین موج های آبی ارومیه متفاوت تراز بلیط سانس آزاد است این بلیط دارای 30 دقیقه  ماساژ سوِئدی ،سلف سرویس و حمام ترک می باشد.
شما می توانید به صورت آنلاین بلیط استخر
 سانس آزاد و VIP سرزمین موج های آبی ارومیه را از وب سایت استخر بلیط در بخش شهر ارومیه انتخاب کنید و تنها با پرداخت 28000 تومان به جای 35000 تومان  و 125000 تومان به جای 135000 تومان از این مجموعه استفاده کنید.

 

سانس های موج های آبی  ارومیه : (پاییز و زمستان 98)
سانس های پارک آبی ارومیه
سانس آقایان سرزمین موج های آبی ارومیه:
شنبه:تعطیل
یکشنبه:  15 الی 24 شب
دوشنبه:  15 الی 24 شب
سه شنبه:  15 الی 24 شب
چهارشنبه:  15 الی 24 شب
پنجشنبه:  10 الی 24 شب

جمعه:10 الی 24 شب

سانس بانوان سرزمین موج های آبی ارومیه: تعطیل

اگرآدرس استخر موج های آبی ارومیه را نمی شناسید ما به شما 2 پیشنهاد متفاوت و جالب را  داریم یکی از این راه ها این است که ادامه این مقاله را بخوانید و با آدرس دقیق استخر موج های آبی ارومیه آشنا شوید یا می توانید با مراجعه به صفحه سرزمین موج های آبی ارومیه در وب سایت استخر بلیط در کنار خرید بلیط تخفیف دار این مجموعه از آدرس این مکان نیز آگاه شوید. همچنین میتوانید از دیگر تخفیف های
استخرارومیه استفاده کنید.
آدرس سرزمین موج های آبی ارومیه: این مجموعه در شهر ارومیه در 5 کیلومتری جاده مهاباد واقع شده است

قوانین و مقررات استخر موجهای آبی ارومیه :

لازم به ذکر است اعتراف کنيم آب سرزمين موج هاي آبي اروميه از آب معدني هم زلال تر است زيرا اين مجموعه آب تمامي استخر ها را حتي فراتر از استاندارد هاي جهاني تصفيه مي کند.

 اين مجموعه داراي سيستم تهويه و تصفيه ميکروب زدايي هوشمند را دارد.

 آب اين مجموعه حتي 1 در صد هم کلر در خود ندارد و اعتماد همه مردم را به خود جلب کرده است.

تمامي سرسره هاي موجود در سرزمين موج هاي آبي اروميه به صورت انحصاري توسط شرکت ترکيه اي به صورت انحصاري براي اين مجموعه ساخته شده است و داراي تمامي استاندارد هاي جهاني مي باشد.

تمام تلاش موج هاي آبي اروميه مبني بر اين بوده است که با به کارگيري از بهترين مهندسان و متخصصان فني بهداشت و ايمني فراتر از استاندارد هاي جهاني را براي مردم عزيز مهيا کند.

مکان هاي عمومي قوانين خاص خود را دارند که تمامي اسن قوانين براي استفاده و ارائه خدمات بهتر وضع شده اند.سرزمين موج هاي آبي اروميه نيز براي خود داراي قوانين و مقررات مي باشد که در ادامه قصد داريم شما را با اين قوانين آشنا کنيم.