"" قوانین و مقررات وب سایت استخر بلیط ""


در هنگام ورود اطلاعات شماره موبایل واقعی خود را وارد کنید تا در قسمت فعال سازی ثبت نام و ارسال كدخريد به مشکل برخورد نکنید.

کاربر برای عضویت در سایت موظف است اطلاعات شخصی و واقعی خود را وارد کند. در برخی موارد ممکن است نیاز به احراز هویت خریدار از طریق اطلاعات شخصی وارد شده در سایت (مانند نام و شماره تلفن همراه) باشد. مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات فوق با هویت واقعی عضو برعهده خود خریدار بوده و استخر بلیط هیچ گونه  مسئولیتی در قبال آن ندارد.

استخر بلیط تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

استفاده از نام و نام‌خانوادگی حقیقی افراد به منظور ثبت نام در سایت الزامی است. در صورت مشاهده کلمات رکیک و الفاظ نامناسب، حساب كاربر حذف خواهد شد.

هنگام خرید، ثبت یک شماره معتبر و قابل دسترس برای کاربران الزامی است.

تمامی قیمت های سایت به تومان است.

هرگونه سواستفاده از تخفیف های سایت پیگرد قانونی دارد.

چنانچه هر فرد حقیقی، حقوقی و یا وب سایتی از تصاویر، طرح های گرافیکی، کدها، ویدیوها واطلاعات استخر بلیط، برای فروش و استفاده تجاری، تولید مجدد و یا ایجاد ترافیک در سایت خود استفاده کند، مورد پیگیرد قانونی قرار خواهد گرفت.

استفاده از محتوای خبری سایت مانند بخش اخبار و معرفی استخرها تنها با ذکر منبع یا آدرس سایت مجاز است.

استخربلیط این اختیار را دارد که هر زمان لازم بود، قیمت ها و تخفیف های خود را بدون اطلاع قبلی به کاربران تغییر دهد.

علارغم اینکه تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا بستر همکاری با برترین مجموعه های آبی کشور را فراهم کنیم با این حال استخر بلیط در این زنجیره تنها نماینده‌ای برای برقراری ارتباط بهینه و موثر میان مشتریان و مجموعه های آبی سراسر کشور است و لذا مسئولیتی در قبال کیفیت، امکانات و مشکلات احتمالی مجموعه ها ندارد.

هر شماره مربوط به یک کاربر می باشد و امکان ثبت نام چند حساب کاربری با یک شماره موبایل وجود ندارد.

استخربلیط، مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که ممکن است ناشی از عوامل طبیعی، خرابی تجهیزات کامپیوتری، نیروی انسانی، مشکلات اینترنتی و ... باشد، بر عهده ندارد.

پرداخت وجه در سیستم از طریق درگاه الکترونیکی بانک های معتبر کشور انجام می پذیرد، بنابراین استخر بلیط مسئول مشکلات احتمالی پرداخت بانک ها نخواهد بود.

در صورت درخواست عودت مبلغ پرداختی 20 درصد از کل مبلغ پرداختی به دلیل امور مالیاتی کسر خواهد شد و طی 5 روز کاری آینده به شماره حساب فرد متقاضی پرداخت خواهد شد.

کلمه عبور هر کاربر، محرمانه می باشد و مسئولیت حفاظت از آن برعهده وی می باشد.

درج هر گونه لینک خارج از عرف و حاوی محتوای مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران در بخش نظرات ممنوع است.

درج هر گونه تبلیغات در بخش نظرات ممنوع است.